Monday, 19 April 2010

Cloudy Me

Subhanallah
Subhanallah
Subhanallah

What else could I say?

I just called the JPA, to ask for the engineering in France.. Well, she said that, students who receive the scholarship, already in the collegue, yesterday. They will fly in June..

Hence, you can guess what I'm going to tell you right?

Ya Allah Ya Tuhanku
Engkau tahu betapa aku mengharapkan sangat
untuk melanjutkan pelajaranku ke Perancis
Dan aku pasti Engkau tahu
betapa banyak usaha yang telah aku lakukan


Namun, jika Engkau ada perancangan yang lain
Aku redha dengan ketentuanmu
Aku hanya mampu merancang
selebihnya
Engkaulah yang menentukannya

Berikanlah apa yang terbaik buatku,Ya Allah..
Perkenankanlah doaku ini
T_T

11 comments:

  1. Hurm..Man...betul tu...mungkin Allah dah ada perancangan lain untuk Man...yg lebih baik...Allah Maha Mengetahui..Sabar la..InsyaAllah..klu memang ada rezeki Man di France tu...lambat laun..Man akan sampai jugak kat sana..mungkin bukan sekarang...tp..siapa tahu kan? :)

    ReplyDelete
  2. hm..
    insha allah..

    what else could I do

    ReplyDelete
  3. dont be too sad k dear frend
    maybe ade yg lbih baik menanti
    bukan rezeki kat france skrg,
    tp maybe di KEMUDIAN hari (:
    or maybe ad yg lg bgus tersedia utk kamu
    k, (:
    *actually aq pn ngah cuak gak.. aisshh*

    ReplyDelete
  4. salam alaik;

    man sabar ya man. mugkin betul ya DIA ada prncgn laen yg jauh lg baek utk kao.insyaallah :)
    tabah ya ! aku tao kao terlalu mghrap tp tak apa lah.ini ujian dr dia utk kao.mungkin ada rezeki yg lebeyh baek dr ini.yup kadang2 kita rasa apa yg kita nak tuu benda terbaek utk kita tp DIA maha menngetahui apa yg lgi terbaek utk kita !

    ReplyDelete
  5. nadia : thank pal.. i hope so la..
    ne tau ade yg lagi baik..
    adui..
    ko xpe.. lambat lagi kuar..
    tgh2 mei..
    gud luck ek

    mira : itula.. ape yg terbaik untuk aku, aku redha la..
    xde ape aku leh buat selain berdoa, tawakal n redha je dgn ketentuan.. nak usaha, xde da.. dah lepas

    ReplyDelete
  6. salam..
    xpe2..sabar..innallahamaassobirin..
    biase la tu, mungkin ade lg yg lebey bbbbbaaaaaikkkkkkk yg dah ALLAH tntukan....

    ReplyDelete
  7. dr husna, insha allah..
    itu jugak la yg di harapkan..

    duuh~~

    ReplyDelete
  8. yup ,ad yg lbh bek mnnti kt luar sne ,,

    d0a byk2 k ~

    ReplyDelete
  9. sol : insha allah.. kalo betul ade yg lagi baik.. aku redha je..
    doa je kn..

    sapo Sol nih..
    haha

    ReplyDelete
  10. Sesungguhnya , ALLAH MAHA MENGETAHUI apa yang terbaik untuk kita . Semoga kita makin dekat denganNYA.

    ReplyDelete
  11. nabilah : yup2..
    mmg.. insha allah..
    moga ujian yang diberikan membuat kita makin dekat dengan-Nya..

    ReplyDelete

About Me

A few years ago, just like any typical SPM leavers, I jumped into an engineering field, thinking that it would suit me well, as I love Physics so much. However, due to my deep passion and intention to understand human mind and behaviour, I continued my journey into Bsc in Psychology at University of Nottingham. More About Me →

Recent Post

Random Posts